The Practice of constructivism in science education / Kenneth Tobin, editor
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 344 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 指定図書グループ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F図書 (総記・哲学・歴史・社会科学) |
|
375.4||P88 | 9300421325 |
|
9780805818789 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Originally published: Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, 1993 "Transferred to digital printing 2009 by Routledge"--T.p. verso Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Tobin, Kenneth George, 1944- |
分 類 | DC20:507.1 |
件 名 | LCSH:Constructivism (Education) United States LCSH:Science Study and teaching United States LCSH:Science teachers Training of United States |
書誌ID | BB00099326 |
ISBN | 9780805818789 |
NCID | BB0304962X |