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The media equation : how people treat computers, television, and new media like real people and places / Byron Reeves & Clifford Nass

データ種別 図書
出版者 Stanford, Calif. : Center for the Study of Language and Information
出版者 Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press
出版年 1998, c1996
本文言語 英語
大きさ xiv, 305 p. ; 24 cm

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3F図書 (総記・哲学・歴史・社会科学) : pbk 361.453||R23 9130105024
9781575860534

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一般注記 Includes bibliographical references (p. 259-298) and index
著者標目  *Reeves, Byron, 1949-
 Nass, Clifford Ivar
分 類 LCC:P96.A83
DC20:302.23
NDC9:361.453
件 名 LCSH:Mass media -- Audiences  全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- Influence  全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- Psychological aspects  全ての件名で検索
書誌ID BB00062143
ISBN 9781575860534
NCID BA39694808