Qualitative media analysis / David L. Altheide
(Qualitative research methods ; v. 38)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Thousand Oaks, Ca. : Sage Publications |
出版年 | c1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 87 p. : ill. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 指定図書グループ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F図書 (総記・哲学・歴史・社会科学) | : pbk | 361.54||A41 | 9970007756 |
|
076190199X |
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | 1. Plugged in research 2. Ethnographic content analysis 3. Process of qualitative document analysis 4. Newspapers, magazines and electronic documents 5. Electronic reality 6. Tracking discourse 7. Field notes and other data |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 84-87) |
著者標目 | *Altheide, David L., 1945- |
分 類 | LCC:P91.3 DC20:302.23/072 |
件 名 | LCSH:Mass media -- Research -- Methodology 全ての件名で検索 |
書誌ID | TY20001480 |
ISBN | 0761901981 |
NCID | BA27904175 |