Questionnaire design, interviewing, and attitude measurement / A.N. Oppenheim
データ種別 | 図書 |
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版 | New ed |
出版者 | London ; New York : Pinter Publishers |
出版者 | New York : Distributed exclusively in the USA and Canada by St. Martin's Press |
出版年 | c1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 303 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 指定図書グループ |
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3F図書 (総記・哲学・歴史・社会科学) | : pbk | 361.9||O3||(2) | 9920027835 |
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1855670445 |
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一般注記 | Rev. ed. of: Questionnaire design and attitude measurement. [1966] Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Oppenheim, Abraham Naftali, 1924- |
分 類 | LCC:HN29 DC20:300/.72 |
件 名 | LCSH:Social surveys LCSH:Questionnaires LCSH:Attitude (Psychology) -- Testing 全ての件名で検索 LCSH:Interviewing in sociology |
書誌ID | TY00016016 |
ISBN | 1855670437 |
NCID | BA18342234 |