The economics of quality, grades and brands / Peter Bowbrick
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 343 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 指定図書グループ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F図書 (自然科学・技術・産業・芸術) | : hard | 675.1||B | 9920047418 |
|
0415078482 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [323]-331) and indexes |
---|---|
著者標目 | *Bowbrick, Peter |
分 類 | LCC:HF5415.157 DC20:658.5/62 |
件 名 | LCSH:Quality of products LCSH:Commercial products -- Standards 全ての件名で検索 LCSH:Brand choice LCSH:Consumers' preferences |
書誌ID | TY00015155 |
ISBN | 0415078482 |
NCID | BA18415633 |
![](/media/img/icon_loading_m.gif)