Classroom lessons : integrating cognitive theory and classroom practice / edited by Kate McGilly
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : MIT Press |
出版年 | 1996, c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 317 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 指定図書グループ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F図書 (総記・哲学・歴史・社会科学) | : pbk | 371.4||C76 | 9300414598 |
|
0262631687 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "A Bradford book" "First MIT Press paperback edition, 1996"--T.p. verso Includes bibliographical references (p. [291]-309) and index |
---|---|
著者標目 | McGilly, Kate |
分 類 | LCC:LB1060 DC20:370.15/2 NDC8:371.4 |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Cognitive learning theory LCSH:Education -- Experimental methods 全ての件名で検索 |
書誌ID | BB00099073 |
ISBN | 0262631687 |
NCID | BA2738851X |