Cognitive perspectives on peer learning / edited by Angela M. O'Donnell, Alison King
(The Rutgers invitational symposium on education series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Mahwah, N.J. : L. Erlbaum |
出版年 | 1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 358 p. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 指定図書グループ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F図書 (総記・哲学・歴史・社会科学) |
|
371.4||C83 | 9300412734 |
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "Based on original papers presented by the authors at the symposium on Cognitive Skills and Learning with Peers, November 1, 1996, in New Brunswick, New Jersey, at the Rutgers Graduate School of Education"--Series fwd Includes bibliographical references (p. 319-344) and indexes |
---|---|
著者標目 | O'Donnell, Angela M. King, Alison |
分 類 | LCC:LB1031.5 DC21:370.15/23 |
件 名 | LCSH:Peer-group tutoring of students -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Cognitive learning -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Learning, Psychology of -- Congresses 全ての件名で検索 |
書誌ID | BB00098885 |
ISBN | 0805824472 |
NCID | BA45208460 |
![](/media/img/icon_loading_m.gif)