このページのリンク

Cognitive perspectives on peer learning / edited by Angela M. O'Donnell, Alison King
(The Rutgers invitational symposium on education series)

データ種別 図書
出版者 Mahwah, N.J. : L. Erlbaum
出版年 1999
本文言語 英語
大きさ xii, 358 p. ; 25 cm

所蔵情報を非表示

3F図書 (総記・哲学・歴史・社会科学)
371.4||C83 9300412734


書誌詳細を非表示

一般注記 "Based on original papers presented by the authors at the symposium on Cognitive Skills and Learning with Peers, November 1, 1996, in New Brunswick, New Jersey, at the Rutgers Graduate School of Education"--Series fwd
Includes bibliographical references (p. 319-344) and indexes
著者標目 O'Donnell, Angela M.
King, Alison
分 類 LCC:LB1031.5
DC21:370.15/23
件 名 LCSH:Peer-group tutoring of students -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Cognitive learning -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Learning, Psychology of -- Congresses  全ての件名で検索
書誌ID BB00098885
ISBN 0805824472
NCID BA45208460