Interpreting communicative language teaching : contexts and concerns in teacher education / edited by Sandra J. Savignon
(Yale language series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New Haven : Yale University Press |
出版年 | c2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 243 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 指定図書グループ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1F図書 (言語・文学) |
|
807||I57 | 9200236647 |
|
0300091567 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 213-231 Includes index |
---|---|
著者標目 | Savignon, Sandra J. |
分 類 | DC21:418/.0071 |
件 名 | LCSH:Languages, Modern -- Study and teaching
全ての件名で検索
LCSH:Language teachers -- Training of 全ての件名で検索 LCSH:Communicative competence in children |
書誌ID | BB00024150 |
ISBN | 0300091567 |
NCID | BA56762289 |
![](/media/img/icon_loading_m.gif)