John, Joby, 1957-
著者名典拠詳細を表示
著者の属性 | 個人 |
---|---|
一般注記 | Interactive services marketing, c2000: t.p. (Joby John) OCLC, Sept. 8, 2000 (hdgs.: John, Joby, 1957-; John, Joby; usage: Joby John) Fundamentals of customer-focused management, 2003: t.p. (Joby John) p. 217 (Prof., Bentley College, Waltham, Mass.) SRC:Fundamentals of customer-focused management : competing through service / Joby John (Praeger, 2003) |
Dates of Birth and Death | 1957- |
コード類 | 典拠ID=AU20031925 NCID=DA14827384 |
1 | サービス・マーケティング入門 / R.P.フィスク, S.J.グローブ, J.ジョン著 ; 小川孔輔, 戸谷圭子監訳 東京 : 法政大学出版局 , 2005.3 |